piątek, 22 lipca 2011

Czas...Start!

Czas zacząć!
Do założenia bloga natchnęły mnie inne koleżanki blogujące:) nie znamy się oczywiście, ale sądzę,że mogę pozwolić sobie na taką lekką poufałość i nazwać je koleżankami:).
Chciałabym aby było to miejsce pełne dobrego nastroju, pięknych zdjęć,ciepłych myśli i niesamowitych pasji!
Jednym słowem do schrupania!
Jest to przestrzeń całkowicie moja, gdzie mogę dać upust moim myślom, pasjom, zachwytom nad życiem.
Chciałabym zawrzeć w tym blogu moje doświadczenia w kreowaniu dobrej i szczęśliwej codzienności, tworzeniu swojego" gniazdka", w samodoskonaleniu a także napomknę co nieco o moich pasjach i inspiracjach jakimi są: wszelkie wnętrzarskie tematy, podróże, psy.
Chciałabym aby to była kwintesencja tego wirtualnego notesu. A jeżeli komuś przydadzą się moje spostrzeżenia , inspiracje, lub jeśli wywołam uśmiech na czyjejś twarzyczce  to będzie mi bardzo miło i z pewnością będę usatysfakcjonowana:)




Karolajna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz