wtorek, 26 lipca 2011

Zaproszona do zabawy

Zostałam zaproszona do zabawy przez Pati z http://patiostoja.blogspot.com/ polecam!
A oto zabawa:
Dokoncz zdanie....
1 Nie wiecie, że czasem bywam ...uparta
2. Straszliwie boję się ...śmierci bliskich
3. Mam obsesję na punkcie ...psów
4. Nie wytrzymam bez ...bliskich mi osób
5. Mogłabym mieć nawet 1000 ...torebek, butów, ciuchów:)
6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę … 30 lat
7. Oczy ze zdziwienia mi wychodzą, gdy …..widzę jak moja 2 letnia siostrzenica naśladuje we wszystkim dorosłych:)
8. Najgorsza rzecz na świecie to ….choroby dzieci
9. Nienawidzę …stresować się pracą
10.Zakupy to dla mnie....są odprężające
11. Zdarza mi się …płakać
12. Zawsze muszę mieć ...przy sobie telefon
13. Płaczę przy …mamie i Tomku
14. Nie lubię kiedy ktoś …mnie olewa
15. Nigdy …nigdy nie mów nigdy:D
16. Jestem typem....misia przytulaska
17. Przepadam za ...pomidorami ze śmietaną
18. Bardzo się tego wstydzę, ale …jestem strasznie roztrzepana i wszędzie potrafię zabłądzić
19. Gdy patrzę w lustro to …uśmiecham się do swojego odbicia:)
20. Czasem się zastanawiam co by było gdybym.... urodziła się w innej rodzinie, lub gdybym była mężczyzną  

Oto moje odpowiedzi na pytania:)
Zapraszam do zabawy!


Karolajna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz